onsdag 8 februari 2012

vänner

ja, rubriken säger nog det mesta. Är så oerhört glad att jag har så många fina vänner runt mig...eller ja, nu är det ju lite längre avstånd till er men ni finns ju där.......
Det var ett stort beslut det jag tog, att flytta å allt vad det innebär. Det var många somnlösa nätter och oroliga dagar.
Av olika skäl så kunde jag inte berätta direkt att jag skulle flytta, allt var tvunget att göras i rätt ordning....tex så fick inget komma fram till min chef i förtid..., det var från MIG han skulle få höra det och inte på ryktesvägen.
Dessutom ville jag inte att någon skulle behöva tänka på att inte försäga sig...bättre då att inte veta... (för mig iallafall).
Men när jag väl berättat för min chef och arbetskollegor. ja då var det ok även för er mina vänner. Våra familjer visste ju iof sedan en tid tillbaka att vi skulle flytta.

Så vad vill jag med detta inlägg?!, jaa, mest bara ge alla mina vänner en stooor cyberkram!!

http://www.youtube.com/embed/-u-ZcFgDj-4

3 kommentarer:

Anonym sa...

Men tack så hjärtligt för den du...!! :D
//You know who

Marie sa...

...förlåt men den är så mkt du.... KRAM

Malin sa...

KKRRAAAAM!! /M