söndag 19 februari 2012

Så var helgen slut

Ja nästan iallafall, Peter for just till Örebro för möte i 3 dagar så nu sitter jag själv igen...MEN på måndag em kommer mamma och pappa hit och hälsar på. Hoppas bara nu på bra väglag för dem upp till Sthlm. Här är det inte så illa, kom inte så mkt snö som man först trodde och det var ju skönt.
Efter lunch blir det en tur ut till stallet, får se om det blir ridning eller om jag ska longera en stund. Det visar sig när jag kommer dit.
Köpte mig ett par nya vinterridstövlar innan helgen, det var väl värda sina pengar för fy så kallt det kan bli om fötterna. Passade även på att köpa en jacka på rean, ska inte ha den i stallet utan som vinterjacka då min vinterjacka jag hade inte riiiktigt räckte till häruppe.
Nu ska det tvättas och städas lite, skönt att ha det gjort inför veckan, dessutom så väntar jag ju besök :)
Eros och kissen ligger i varsin bädd och njuter av värmen vid elementet, ingen av dem är så värst intresserade av vädret ute idag.....

Inga kommentarer: