torsdag 5 mars 2009

Dagen i en dimma...


..idag är dagen efter då vår älskade Spitz fick somna in, vaknade flera gånger under natten och morgonen då jag tyckte mig höra att han ville ut och kissa...han hade en förmåga att dricka alldeles för sent och behöva kissa framåt 4 på morgonen....då var man inte så himla road men nu skulle han gärna få väcka mig varje morgon.....

Det har kännts som att jag har gått i en dimma under hela dagen, helt plötsligt börjar tårarna rinna och huvudet värka...

Pratade med Spitz uppfödare idag, så nu vet de att han finns i himlen med alla andra änglahundar..

Sitter och tittar på kort på honom....det gör så ont i hjärtat att han inte finns hos oss längre...trodde inte att det kunde göra så himla ont...


Hoppas att han tittar ner på oss lika ofta som jag tittar upp på honom!

2 kommentarer:

Rias Träningsblogg sa...

Jag vet att vi inte pratat med varandra på sista tiden men det är inte roligt att höra att brossan till Ria är borta. Jag återkommer med en fin skrivft när jag har en lgnu stund Kramar

Anonym sa...

Sov så gott Spitz, Fullt ös nu med Ezza Sheila å Zaramis inga mer krämpor där ni är, bara bus och lek. Sov sött !!!!!!