söndag 7 februari 2010

Veckan och helgen som gått!

I veckan har jag hunnit med att besöka min sjukgymnast, hon tyckte att rörelsen i handleden såg bra ut, den rörlighet jag har nu är i stort sett den jag kommer att ha resten av livet.....rätt okej faktiskt, lite ovant men kan väl göra ganska mycket ändå!

Efter besöket på US passade jag på att hälsa på mammas moster, Britta, vilken underbar människa.....blev bjuden på massa god mat och fick med mig två bra böcker hem...


Mer som har hänt är väl att jag har umgåtts med lite vänner och hunnit med att besöka IKANO två dagar i rad.....hua...har svårt för alla människor som ska trängas på liten yta, näe tacka vet jag stan!!


Helgen har spenderats med mannen både hemma och en visit i verkstan, har jag tur så blir bordet färdigslipat så vi kan betsa det ikväll, vore bra att ha ett bord när vi ska ha födelsedagskalas senare denna månad...

Lägger med en bild på en av mina andra blommande orkideer!

Inga kommentarer: