fredag 26 februari 2010

Veckan i korthet

Måndag började med lunch hos mormor och en massa knypplande, det är riktigt roligt faktiskt. Tänk så många år sedan det var jag satt vid en knyppeldyna men ändå kommer ihåg hur man gör ( ja med lite hjälp av mormor då) Efter trevlig lunch och sällskap tog jag bussen hem för att fixa inför Peters födelsedag, han fick sina presenter och vi åt god mat och tittade på en film. Det var en jättebra födelsedag tyckte han!!

Tisdag betydde läkarbesök och det gick ju som smort, de var nöjda jag är mer än nöjd!! Efter sjukhusbesöket så hälsade jag på gammel moster Britta och fick en god lunch, prat om gamla tider och nya tider....
Om någon har en gammal men fungerande "tjockTV", så är hon i behov av en!!
Onsdagen spenderade jag hos mamma och pappa å hjälpte mamma att fixa lite på hennes kontor, alltid trevligt att umgås!!

Torsdag så hade jag Sandra här på besök, som vanligt mycket trevligt med the och scones, åkte med henne in till Motala och shoppade lite hästprylar hos Carlswärds....
Tog senare bussen till lkpg och mötte upp Peter såå vi kunde handla lite mat till kvällen.....!
Nu sitter jag här och väntar på att Peter ska komma hem så vi kan fira MIN födelsedag!!

Inga kommentarer: