tisdag 16 februari 2010

Min lilla älskade häst


Igår spenderade jag tid med min lilla pärla i stallet, hon fick ett pass i paddocken och hon verkade helnöjd!! Vi passade även på att ta en promenad ihop, hon är såå mysig när hon går där och buffar på mig, hon råkade ta ett snsteg och pulsade ut i snön på gärdet, nästan hela hon försvann ner i diket, snacka om mycket snö.....det såg ut som om hon inte hade några ben:)

Men så får det ju inte alltid vara bra.....upptäckte när jag skulle åka hem att mitt busskort var borta!!! ja nån stans i ca 80 cm snö ligger ett månadskort och kostar pengar...så om nån känner sig manad är det bara att åka ut till stallet och leta.....


Jävla skit!! Peter fick komma och hämta mig så det löste sig ju men så himla trist bara...

2 kommentarer:

Anonym sa...

Vilken fin blogg du har :)

Anonym sa...

Det tackar jag för!! Tack tack. Mvh Marie