torsdag 12 januari 2012

Sista lediga dagen från jobbet.........

...japp, idag är det min sista lediga dag innan jag slutar på jobbet. Jobbar helgen så då har jag alltid haft torsdagen innan helg ledig, så även idag.
Passade på att fixa stallet och hästen på morgonen/förmiddagen .Idag blev det 25 minuters promenad i ridhuset, dels pga vädret men Gouache är lite stel i ett bakben då hon fick en spark häromdagen. Beordrad aktiv vila ;)

Eros ville knappt ut och kissa imorse, ut till busken, kissa, in igen, tog max 2 minuter :)
nu ligger han under bordet och tycker att det är skitjobbigt att jag har städat undan hans prylar och att livet inte riktigt är så rutinmässigt just nu. Lådor, lådor och åter lådor i hela huset....

Idag har jag även blivit ägare till Hidalgo, köpeskilling betalad, ska bara skriva ut kontraktet och skriva på det. känns superbra att det just blev Hidalgo som ska följa med mig och Gouache på vår resa.

Inga kommentarer: