fredag 13 januari 2012

De där speciella.....

Det finns inget så underbart som att kunna se in ett par varma bruna ögon, i mitt fall har jag 3 par mycket speciellaögon att titta in i, först och främst Eros då han bor hemma med oss, varje morgon vaknar han med inställningen att:

-Jag möter varje dag med glädjen av ljuset från 1000 solar, samma glädje möter jag dig med oavsett om du lämnat mig för att gå på toa eller om du kommer hem efter en lång dag på jobbet. Jag är din eviga skugga och trogna följeslagare. Tillsammans vandrar vi.............- ( skrivet av Eros gamla matte Sandra Wessel)

Varje ord och rad stämmer in i minsta detalj. Eros är min eviga följeslagare....

Sen har vi ju Gouache, min stora kärlek och vän, hon bär mig överallt, hon ställer upp i alla lägen men likväl så kan man inte bara begära av henne, man måste även ge, och hon är den mest underbara att ge kärlek till,

Som om inte det räckte så har vi ju Hidalgo, min nya följeslagare, vi har känt varandra under en ganska lång tid, men han har ju aldrig varit "min", men Hidalgo väljer sina vänner och jag har fått möjligheten att vara just en av hans vänner. Det är en mycket underbar och speciell herre som det ska bli trevligt att jobba med och lära känna.

Inga kommentarer: