tisdag 10 januari 2012

Omtumlande tider

Ja, då har det gått alldeles för lång tid mellan uppdateringarna igen....MEN nu så... för alla som inte redan vet så bär flyttlasset av till Skellefteå den 17 januari. Japp, flytt upp till vintern :), det har funnits annat att göra än att blogga, typ packa kartonger :)
-hur som helst så känns det jättespännande att flytta men med en flytt så kommer det ju även negativa saker.... bara för att nämna några saker, sluta på jobbet som jag fullkomligt bara trivs på och tycker om, mina vänner som blir lite svårare att bara spontanfika med, och naturligtvis mamma, pappa och bror min!!

Men som en fin människa skrev till mig -man lämnar alltid något bakom sig när man går framåt.

Så har jag ju blivit med en häst till, Gouache kommer att få sällskap av sin älskade vän Hidalgo, det kommer att bli ett underbart äventyr, att få ha möjligheten att ha två så underbara varelser i min ägo!'

Inga kommentarer: