måndag 26 januari 2009

snöblask å skitväder

.fattar inte varför det ska vara så här trist väder för, visserligen hemma och sjukrkriven men det är ju inte ens kul att ta hundarna på en promenad i skogen....blir sjöblöt bara av att sticka ut huvudet utanför dörren.
Börjar få lite känningar av klaustrofobi i min vänsterhand nu, har denna skena på mig dag som natt förutom då jag ska göra mina övningar...det är guld att få ta av det 2 ggr om dagen. Det värsta är att nu när man har slappnat av lite och fått lite mindre att tänka på så har jag märkt hur riktigt ont jag har haft....
Har under lång tid bara jobbat och ätit piller och skjutit allt annat framför mig men det visade sig inte vara något smart att göra... nu har jag lärt mig det den hårda vägen.

1 kommentar:

Anonym sa...

Heeej!
Jag hoppas att du dyker förbi någon dag här uppe på ett besök, kanske för att se Eros debut på tävlingsplanen!

KRAM, du e alltid välkomen!