torsdag 22 januari 2009

Ja det blir inte alltid riktigt som man tänkt sig...

...sitter och plitar på datorn med en hand numera då min arbetsterapeut har satt min vänsterhand i skena i 3 veckor, dag som natt. Har en inflammation i senorna och med detta så ska de ha en chans att läka. Är ju sjukskriven till slutet på februari så det är skönt att man får bra hjälp!!
Ska verkligen försöka att inte ta av den, det är lite skumt att behöva sova med den men det gör väl att jag inte råkar böja handleden i onödan.....
Men men....
Annars så sitter jag i mina egna tankar och tänker på om och hur.....men om om fanns så skulle det ju vara mkt enklare och livet ska inte alltid vara lätt....
Men jag har Peter så jag är nöjd!! puss älskling!!

1 kommentar:

Anonym sa...

Men skruttan då! Det måste kännas knägligt att sova med en skena runt handleden på natten. Hoppas du blir bättre nsrat! Kraaam