torsdag 29 januari 2009

Jaha, å vad har man lärt sig av detta?

...ja det är en mycket bra fråga! Jag vill tro att man ska lära sig av sina misstag, det är då man kan rätta till dem och gå vidare...alltså lära sig mer!! Iom att jag lade ner Djurnära så har jag lärt mig en massa olika saker, nu efteråt har jag kollat över mina "brännsår" och försöker att förstå vad som egentligen händ/ gick fel?!?
Ja allt har ju en förklaring.....
Under de sista jobbiga månaderna så lärde jag mig vilka som var mina vänner, vilka jag kunde stötta mig emot, vilka som gjorde livet lite MER jobbigt, och tillsist att det är underbart att ha en sådan familj jag har!!
Men tack igen alla som tagit del av min resa genom egenföretagandet!! ( för er som inte vet hur det är att vara egen, tänk på att det är inte alltid så lätt som det kanske ser ut!!)

1 kommentar:

Anonym sa...

Haha bra skrivet! Go girl! ;)
kramelikram