onsdag 3 april 2013

Städ o fix

Ja, just nu känns det som att jag mest fixar omkring här hemma.... är visst ett vanligt fenomen hos gravida. Men med tanke på mina svullna fötter, vader,handleder och fingrar så känns det som att det finns inte så himla mkt annat att göra. Har fixat det mesta i Minis rum och bäddat spjälsängen, köpte faktiskt blöjor idag....gissa hur knäppt det känns..... shit lixom, nu är det allvar ;)

Hästarna myser i solen och jag riktigt längtar tills jag kommer upp på hästryggen igen. Saknar det massor! Blir så avis när jag ser grannen rida förbi typ varannan dag utanför fönstret.

På fredag bär det av mot Skellefteå och MVC igen för nya prover, man kan ju iof hoppas att värkarna jag har nu blir starkare och fler så kanske det kommit en bäbis innan fredag :) , det vore skönt!

Eros hålls under nogrann uppsikt då grannens tik löper, det ska inte bli några dobermann/retriver korsningar här inte!! Vi hade besök av den lilla svarta damen häromdagen så hon har kollat läget :)

1 kommentar:

Nena sa...

Ja visst börjar man vara mättad på att mysa runt i denna gravida kropp nu! Hoppas er lill* kommer snart, vi får nog vänta någon vecka till :-) Lycka till!