torsdag 11 april 2013

Sömn

Ja tänk vad 3 nätters sömn kan göra för både humör och välmående. Nu känner jag mig betydligt bättre och lederna gör inte alls lika ont längre. Tacka vet jag piller...även att jag inte är så glad i att ta smärtstillande som gravid men dessa piller är guld värda just nu.
Så nu känns det helt ok att vara gravid igen :)
Har kunnat umgås lite med mina kära hästar och passat på att få lite sol på näsan. Sovit en stund på dagen och njutit av lugnet.
Eros o kissen slåss om de bästa solplatserna inne, det gäller att vara snabb för att få en plats i soffan, är man sen ner så ligger det en hund och en katt utsträckta i soffan och lapar sol :)

Idag blir det en liten tur in till Lövånger och Saidys cafe, P ska bjuda sin gravida fru på lite fika :)

Lite dålig bild men katten lapar sol :)

Inga kommentarer: