måndag 22 april 2013

Aaaaarrrgggghhh

Ingen bäbis än!!! Nu börjar det bli tungt att gå å bära på denna mage... var inne hos BM idag och till min glädje så har mitt blodtryck blivit något något bättre. Bäbis mår bara fint och växer som den ska, fin hjärtrytm och väl fixerad :)
Som spec sköterskan sa i torsdags, "det är dax för denna skitunge att komma ut nu", störtskön läkare på förlossningen :)

Igår tog jag en tur till ridskolan och pussade lite hästmular, har iof 3 här hemma att pussa på men med 3 nytillskott på ridskolan så är det alltid lite extra roligt.
Igår fick vi även upp en barngrind som P gjort. Den sitter högst upp i trappen så nu är det bara en till som ska upp längst ner i trappen. Vi har så bred trapp att P fick svetsa ihop en grind själv då det inte finns några så breda att köpa, eller ja det kanske det finns men då kostar de ju multum. P's grind gick väl på 3-400 kr att bygga ihop samt måla. Den blev vit och fin!

Gouache ser ut som jag vet inte vad just nu, hon fäller sin vinterpäls och skiftar i alla dess olika färger, Loke fäller något enormt, varje gång jag är ute i hagen så kan jag borsta bort en mindre variant av Loke. Det ser ut som det snöat fuxpäls.
Marta fäller hon oxå men inte i såna mängder som Loke, så det är dubbelt fux som fäller.

Nu ska jag ta mig en powernap i soffan! Å vänta på att Mini ska vilja komma ut!!



Inga kommentarer: