lördag 9 mars 2013

29,7 minus under natten

Helt konstigt väder här just nu, inatt var det svinkallt rent ut sagt, och nu har vi strålande sol och bara någon futtig minusgrad. Har spenderat säkert 1 timme på farstubron och solat ansiktet :)
Hästarna står och solar sig och verkar njuta av vädret, tog av täcket på Gouache och det verkade uppskattat.
Har fixat lite inför Lokes ankomst på söndag, nu ska det bara upp lite undertråd på vissa ställen så han inte råkar smita..... är man knappt 90 cm hög så gäller det att ha trådar som sitter lågt.

Ikväll ska vi iväg på inflyttningsfest hos Fanny, ska bli trevligt. Undra bara hur många gånger jag ska få spel då jag VERKLIGEN inte har nåt att ha på mig nu. Det finns inget som sitter snyggt över min mega bula på magen....

 
 
Detta foto togs för ca 6 veckor sedan och jag kan lova att den är betydligt större nu.... :)
 
 

Inga kommentarer: