tisdag 13 november 2012

En helt vanlig dag...

Dagen har varit lugn, en lite längre promenad med Eros samt lite tränande med Gouache att stå i verkstaden då hovis kommer på torsdag. Hon är inte helt förtjust i att stå inne i verkstaden men hon skötte sig bra idag. I brist på stall så får hon snällt foga sig :)
Ska bli skönt att få på vinterskorna på henne nu så man inte behöver oroa sig att hon ska halka omkull ute i hagen eller på ridturen.

Min vurpa känns fortfarande i revbenen och lär väl kännas under någon månad till eller två säger de som vet.... min plan var att det skulle sluta göra ont typ igår :)
Har varit i kontakt med sjukgymnasten som ev vill kolla på mig någon mer gång, är fortfarande lite stel i nacken och det vill inte riktigt släppa.

Har beställt lite foder till hästarna som ska hämtas i helgen, nu hoppas jag att kylan stannar kvar så man kan öppna en hösilagebal utan att den hinner bli dålig. Det tar ju ca 3 veckor för hästarna att äta upp den då de bara är två.

Nähe, nu ska jag ta årets andra glögg och parkera mig i soffan :)

Inga kommentarer: