fredag 9 november 2012

-5 grader och strålande sol

ja, nu önskade jag mig bara lite lite mer snö, sådär en 10 cm, då skulle jag vara nöjd, ja lite nöjd iallafall. Vi flyttade ju till norr av en anledning :)
Natten har inte varit nåt bra alls, har inte kunnat komma på något bra sätt att sova på förutom lite halvsittande och så är det svårt att sova...
Så vid 7,15 gav jag upp och släppte ut Eros så han fick sin morgonpromenad, fyllde på lite mat och vatten till hästarna, de får mer när Peter kommer hem, men nu har de så de klarar sig.
Ogillar starkt att inte kunna bära och lyfta som jag brukar, revbenen gillar inte alls när jag gör sånt...!!

Längtar starkt tills vi ska på spa om 2 helger, ska utnyttja ett presentkort vi fick när vi fyllde 30 år, haha, på tiden nu kanske.... Vi ska till ett litet hemmaSPA strax utanför Luleå, passar på att ta en natt på hotell oxå när vi ändå är igång.
Ska njuta av bubbelbad och 90 minuters hot stone behandling :) Lovely!!

Nu ska jag återgå till min kopp med chaithe och njuta av utsikten från köksfönstret.

Ni får föreställa er mer vitt, mindre grönt och mindre löv :)

Inga kommentarer: