fredag 15 juli 2011

Skogspromenad med sting.....

Japp, igår var jag på promenad i skogen ihop med moster och hennes vovve, vi tänkte att våra hundar skulle trivas ihop..... MEN de hade andra tankar om det, ja de blev väl inte direkt polare men det ska nog kunna bli trevliga promenader i framtiden :)

Så mitt under vår trevliga promenad så blev jag stucken av någon geting modell typ skitstooor, tårarna kom sådär bara, det gjorde så in i h-vete ont, nu har jag ett fint rött märke modell större runt bettet, i storlek med en tennisboll, undra om det är en reaktion på giftet??

Hur som helst så gör det faktiskt fortfarande ont och jag sov dåligt inatt, kände mig konstig i kroppen....


Har jobbat samt fixat en massa ärenden nu innan semestern, så om 3 dagar så ska jag bara njuta av att vara ledig!!!




Inga kommentarer: