måndag 11 juli 2011

Ogillar när saker går sönder

mmm, på jobbet idag så gick det mesta inte MIN väg om jag uttrycker det milt, robboten ville inte alls fungera, den fastnade, stängde inte av vattnet, och bökade mest runt bland inredningen kändes det som.... så när jag tröttnade på den och stängde av den så kom nästa problem..... jaha, då gick sojavajern av för 3:e gången på typ 2 dagar.... alltså INTE roligt....

Lämnade allt trasigt och for hem på lite lunch, Eros fick följa med tillbaka till jobbet då han skulle följa med ut på en ridtur efter jobbet. Så när jobbet var klart för dagen tog jag, Eros och Gouache en härlig joggingrunda på ca 40 minuter. Nu ligger Eros så fint och sover, Gouache är nöjd i hagen och jag sitter vid datorn å surfar runt. Väntar på att P ska komma hem med ett lass ved som ska plockas av.

Inga kommentarer: