lördag 21 maj 2011

Telefonkö...

Har under 1½ timme suttit i olika telefonköer idag, det hela började med att jag stack mig och sprutade in grisvaccin i mitt lår, inte så kul med en skitig kanyl samt ett vaccin som man inte vet vad det har för verkan i människokroppen......
Ringde 1177, telefonkö........., de hade inget bra svar, tvätta med sprit, håll koll......ring giftinformationen...OK, ringer giftinformationen...........telefonkö....., de kan ingen om vacciner, bara om gifter........ funderade en stund och kom på den smarta iden att ringa vår veterinär, å med en massa tur så hade hon jouren idag så hon svarade, utan att bli satt i telefonkö, hon berättade att jag troligtvis får feber, vilket jag har nu.....skit!!, sen hålla ordentlig koll på mitt ben så att det inte svullnar, blir blått, sticker eller domnar bort......
Känns bra att få alla svar av veterinären :), tur att hon hade jour idag!

Så idag har det varit lite jobb och nu ligger jag i sängen med datorn på magen å tycker synd om mig själv.....!

1 kommentar:

Virre sa...

Grymt du;) hihihi
Hojta till när det börjar växa fram ett tryne=)
// Virre