tisdag 15 mars 2011

Åktur i det fina vädret...

Idag följde jag med en av tjejerna i stallet och körde hennes häst, vi hade även med hennes dobermann Affe på släp....så var min dobermannabstinens botad i några dagar :)
Det var helt underbart väder och hästen tyckte nog att det var supermysigt att komma ut, dock lite smått irriterad på den konstant gnällande vovven :), åh så jag saknar att ha en dobbis, saknar tom deras pipande.... haha
Dagen har spenderats mestadels ute i det fina vädret men även hunnit med att tvätta en hel hög med tvätt, vikt tvätt och plockat iordning i min garderob....tror ni att en tröja som hängt i 2 år oanvänd kommer att användas??!! nä inte jag heller, så därför läggs den i en låda som ställs på vinden, SEN kanske om 2 år slängs den....!!

Katten har äntligen fått sin älsklingsmat igen, så nu är han ÄNTLIGEN tyst, det ska inte vara vilken mat som helst inte.....finns bara en som duger....kräsna kisse!! Han lyckades även välta ner 3 av mina orkideer idag med tillhörande glaskrukor, så det blev glassplitter i hela rummet, kul att börja sovmorgonen med att dammsuga....NOT.

Hur som helst har det varit en bra dag som inte riktigt är slut än, väntar på mannen så ska vi väl ta en promenad och käka lite mat.

Inga kommentarer: