onsdag 5 augusti 2009

Med hjärtat i halsgropen...


..sitter nu vid datorn och tårarna rullar ner för mina kinder, idag var det Alizzas tur att uppsöka Valla Djurklinik med stopp i tarmarna, hon har satt ett tuggben på tvären...kan inte förstå varför?? Får revidera detta med tuggben då det var vetflex som satt fast i magen, hon bet av sitt förband som hon har på sin skadade svanstipp, hon nöjde sig alltså inte med att bara bita bort det utan hon var tvungen att svälja det oxå!!

Alizza ligger nu inne med dropp och diverse annat i förhoppning att det ska komma ut den naturliga vägen, hon är till åren så de är lite försiktiga med att operera och vi hoppas att vi kan klara oss utan det. Så nu är det bara att hålla alla tummar och tår här hemma tills imorgon.....


Men just nu är det så oförklarbart jävla jobbig att sitta här hemma och bara vänta och så kommer alla tankar om det som hände Spitz, jag vet inte om jag fixar en gång till........

Bäst för dig Izza att du kommer hem levande imorgon!!!

2 kommentarer:

Malin sa...

:( Tänker på dej vännen! Skickar kärlek till dej o Izza. Skickar lite extra till henne o ser vad jag kan göra. Håller tummarna som tusan nu! Kram kram kram

Rias Träningsblogg sa...

Mina tårar rinner ner för kinderna! Herre gud Marie jag vet inte vad jag skall säga, jag finner inga ord. Jag kan bara säga att jag gråter för din skull.