lördag 10 maj 2008

Slipsar

Ja då har jag spenderat en hel em i Linköping för att hitta matchande slipsar till tärnornas klänningar men det gick INTE!! Det finns inte, så nu har jag fått fundera ut en annan färg som grabbarna ska ha, det ska inte vara lätt serru. Förutom slipsarna så var det en trevlig dag på stan, hann med att ta en supersnabb fika med Malin på IKANO, hon hade det lungt i butiken, inte konstigt med det vädret.

Idag lördag så ska min kusin rida Gouache så jag kan få vara hästledig en dag. Tänkte att jag skulle spåra med Spitz framåt kvällen när det inte är så varmt ( klagar inte), han har lite svårt med värmen.

1/2 timma tills jag öppnar.....konstigt att det är så svårt att få lite sovmorgon när man kan.....måste vara ljuset....

1 kommentar:

johan sa...

Surt är det.... just det, har nästan förträngt det där med kläder. Har du konto nånstans så jag kan hämta ut? hehe

Hare bra siss..