onsdag 14 maj 2008

Ett år av sorg, saknad och en ny början!


Så har det gått ett år, ett helt år sedan jag lät Tormi somna in, det känns faktiskt i själen idag att det var just idag hon somnade in. Så snabbt ett år kan gå. Det tog ett bra tag innan jag orkade åka upp till stallet igen, när jag väl tog mig ork att åka upp så kom allting tillbaka och jag vände innan jag nått stalldörren. Har varit uppe vid Tormis gamla stall ett par gånger men saknar det för mycket för att kunna njuta när jag väl är där.....konstigt?


Sitter på jobbet och har det väldigt lugnt och då får man ännu mer tid att tänka på henne, det känns som det var igår jag pussade henne på mulen, skrittade ut i skogen, pratade om mina problem med henne och bara att stå å titta på henne i hagen.


Under ca sex månader så ville jag inte tänka på hästar men det började sakta att kännas som att det saknades något i mitt liv. Det var då jag träffade Gouache ( läs mer på hennes sida)


Tänker lite extra på Tormi idag!!!

Inga kommentarer: