måndag 12 maj 2008

främling.....

Ja så känns det just nu, Peter och jag har setts ca 10 timmar de senaste 2 veckorna. Han har fullt upp med jobb så när han åker på morgonen så sover jag och när han kommer hem på kvällen så sover jag....kul va? Ja vi nöter ju inte på varandra. Så i lördags tog jag helt enkelt och lagade mat till Peter och mig och åkte till hans jobb så vi iallafall kunde äta kvällsmat ihop!!!

Min kusin red Gouache i lördags och det gick jättebra, kul att hon är så snäll mot alla, jag tog hand om mockningen och roade mig med att kolla på grabbarna som la sten i 27 gradig värme.....svettigt värre.

Spitz har fått spåra lite i helgen men han tyckte att det var för varmt, han spårade hela spåret men i slutet så gick det nästan i slowmotion, fick alla 4 pinnar och klarade vinklarna helt okej så jag är helnöjd. Passade på att göra ett par inkallningar oxå, sättandet framifrån blir gärna lite snett men han börjar fatta.

Alizza har som vanligt inte fått göra så mycket som gäller träning, ser på henne hur hon känner av sin rygg en del, hon får mest springa runt på tomten och njuta av solen, hon ser rätt nöjd ut.

Inga kommentarer: