måndag 28 januari 2008

Härliga bilresor och nakna hundar

Ja då ska jag samanfatta lite kort om min resa med Veronica och Ronnie när de åkte till Gräsmark och hämtade hem en liten hårboll.....
Resan startade ca 17 på fredag eftermiddag, alltså det är ganska långt till Sunne å 6 mil till ut till the middle of ingenstans.....väl framme ca tre och en halv timme senare möttes vi av en jättetrevlig familj, blev lite utskällda men det slutade ganska snabbt, vi blev sittande i hallen med två puffar och fyra nakna chineser, de var trevliga allihopa. Lilla Sara som Veronica skulle ha med sig hem var lite blyg men tinade upp undertiden vi var där!!
Startade hemresan strax efter tolv så det skulle bli en lång resa hem, beundrar Ronnie som kunde hålla sig vaken hela vägen hem, min mat och sovklocka ringde så i Karlstad fick vi stanna på Max å fylla på matförrådet. Landade strax innan fyra hemma hos Veronica och Ronnie, skulle då ta min bil och åka hem.....det var knappt att jag orkade hålla mig vaken de tjugo minutrarna det tog och det var rådjur överallt.
Väl hemma så fick jag släppa ut mina små vilddjur och de luktade igenom hela mig i ca tio minuter innan de fortsatte ut för en tidig morgonkiss. Fick sova ca 4 timmar sedan var det dax att åka till jobbet och vara trevlig!

Inga kommentarer: