torsdag 6 februari 2014

Hektiskt liv...

Ja, nu har det visst varit en hel del runt omkring mig vilket märks då det blir få inlägg här på bloggen. Det är full rulle på jobbet, 3 lektioner på tisdagar och onsdagar, hästarna sköter sig fint...oftast.... igår hade vi 2 avtrillningar men i det stora hela gick det bra.
Bilen har varit inne på verkstaden och som tur var så var det ett ganska enkelt fel så det blev inte såå hiskeligt dyrt. Dessutom var han snabb som blixten, 3 vardagar sedan hade jag bilen tillbaka!
Nu går den jämt och fint igen.

Alex han växer, 9 månader och han har nu förvandlat huset till ett fängelse, eller kanske mer minimalistiskt. Allt under höjden 1 meter har flyttats bort, lagts upp på hyllor, skruvats fast, osv osv, funderar starkt på en sån där mjuk hjälm till hans huvud.....

Klickade runt lite på nätet och hittade en omplacerings-dobermann.....insåg verkligen hur mkt jag saknar Eros, det är så tomt här hemma, det saknas en dobermann här!

En mycket god vän till mig skrev till mig att "vi är människor som ska ha djur" så vi får väl se hur lång tid det tar innan det röjer runt en chokladpralin eller ett lakritstroll här ;)

Inga kommentarer: