lördag 16 november 2013

Höstrusk

Usch, idag har varit en ruggig dag, grå, blåsig och trist. Vi har mest kurat oss i soffan med en filt.
Hade en god vän på besök idag, det blev flera koppar the och mycket välbehövligt prat! Tack fina du!!
Fick en present också....................
OBS. lånad bild från Hööks!!

Himlans vad fin Gouache kommer bli.
På tal om Gouache så fick hon sig ett pass idag, det blev på lång töm, det tod en sisådär 20 minuter att få henne lugn då hon fick syn på ngt låångt ute på en lägda. Alltså man kan ju bli så trött på henne ibland. Men men, säger bara STO, de är fantastiska varelser ibland :)

Så för att sammanfatta dagen så har jag druckit en massa the, gosat i soffan med barn o hund, samtalat med god vän, ätit mycket goda älgfärsbiffar med min man. Nu väntar jag bara på att tvättmaskinen ska ha snurrat färdigt. Hänga tvätten och sen har jag en date med min kudde.


Inga kommentarer: