onsdag 13 november 2013

03.32 och sömnlös

Ja, fy! förkylningen gör mig helt sömnlös, snorar o hostar. Väcker både man, barn & hund så nu tog jag min tillflykt till datorn, soffan och en kopp med the.
Det har varit en lång dag på många sätt, dagen började tidigt med att Eros ville gå ut. Sen blev det stallet från kl 10.00 till kl 20.30.

Idag fick en av våra älskade ridskoleponnysar somna in, Wille (Wild Bad Boy) vår vita fina springare, han springer nu på de evigt gröna ängarna. Fy och usch så jobbigt det var, det går knappt att beskriva känslan. Så det är inte bara förkylningen som gör mig sömnlös. Även Wille gör mig sömnlös. Det är många tankar som snurrar runt i huvudet......................
Men vetskapen att han hade ett bra liv hos oss och fick ett fint avslut gör att det känns lite lättare.....

Inga kommentarer: