torsdag 17 oktober 2013

Gahh

Lilleman får tänder, nu i överkäken. I underkäken är det två små tänder redan. Det är grinigt o tjurigt. Dålig mage och dålig aptit, förutom aptit på bröstmjölk.... suck.
Idag har det varit ngt bättre än igår, igår var det inte en bra dag!

Imorse så väcktes jag av att Mini låg och jollrade i sängen, han är så himla glad just en stund på morgonen, innan morgonhumöret slår till med full kraft! Undra vem han ärvt det av?? Jag har mitt humör kvar så det är nog pappas humör han ärvt..... HAHAH
Lät honom ligga kvar medans jag släppte ut Eros, gav hästarna mat o vatten. Hann få i mig en kopp the innan Mini tyckte det var dags att kliva upp.

Isen har lagt sig på dammen och nästan alla löv har fallit från våra pilar. Har skrivit det förr men nu är det verkligen hösten här. Känns som att vintern inte är långt bort. Det pratades om snö redan inatt....

Höstbild på Gouache




Inga kommentarer: