lördag 2 februari 2013

Det närmar sig..

Ja, nu börjar det närma sig att jag får ut min graviditetspenning så jag kan få ta det lite lugnt innan Mini kommer. Det mesta är inhandlat, iallafall det som behövs från start. Fick en fin babybox från barnenshus i Skellefteå, lite smått och gott som kan behövas. Samt att vi köpte första bilbarnstolen där. Det blev en grå/svart Brio. Hoppas nu man fattar hur den fungerar :) , känns ibland som att de gör alla "funktioner" lite mer knepiga än nödvändigt.

Hur som helst så har det kommit en hel drös till med snö, som att det behövdes lixom??!!, så nu har baklastaren och skotern gått för fullt. Idag får min bil lite omvårdnad av min snälla man!, Så nu hoppas jag att det from ikväll kommer att ha värme i kupen :)

Gouache har fått sitt både igår och idag, blir mest longering, tömmkörning och promenader men även en och annan ridtur blir det oxå. Än så länge kommer jag både upp och ner utan för stora bekymmer och Mini verkar uppskatta ridningen, enda gången det är helt lugnt i magen!!

Inga kommentarer: