torsdag 22 mars 2012

Vår i luften

Nu i ett par dagar har vi haft strålande sol och runt 7-10 plusgrader, man börjar så smått se gruset genom all is på vägarna. Igår på ridturen så blev benskydden alldeles smutsiga av de mjuka fina isfria grusvägarna, de är inte många men jag är såå glad att våren är på intågande!!
I skogen ligger snön fortfarande som ett täcke, om än lite mindre än för några veckor sedan.
Har på allvar satt igång Gouache nu, mitt mål är tävlingen som är första helgen i maj :)
Nu tränar vi kondition både hon och jag, känner min träningsvärk krypa på både här och var :)

Just nu sitter jag på nålar här hemma och väntar å väntar.... jag har sökt ett jobb som jag såå gärna vill ha och ansökningstiden gick ut i tisdags, håller tummarna för att iallafall få komma på en intervju!!

Så har vi dessutom planerat en resa hemåt i påsk, det ska bli underart att träffa släkt och vänner! Längtar massor massor massor!

Inga kommentarer: