tisdag 26 april 2011

Tisdag fast det känns som måndag...

ja, det känns lite konstigt att jobba kortvecka denna vecka, det blir bara 3 dagar. Måndag var min lediga dag då jag jobbat helg och fredag är det bergavning så då är jag ledig. Så det blir lite långledigt, ledig fre, lör och sön. Fast det har jag inte så mkt för då jag ändå inte kan göra så mkt, har fortfarande ont i mitt revben så jobbet har stundtals varit en pina.....

Efter jobbet så fick Eros träffa chefens borderterrier Gimli, det gick jättebra...... Eros tyckte väl iof att den var liiiite väl ettrig.... men det är ju bara en valp så Gimli fick hållas ganska länge innan Eros sa ifrån. Å som vanligt så är det ju inte alltid lätt att leka med någon som väger som en fluglort, tror att Eros puttade omkull Gimli ett 20 ta ggr genom att bara vara stor. Hur som helst är jag mkt glad att Eros är så trevlig mot andra hundar! Alizza var ju INTE det, så jag är lite ovan att det går bra..... hoppas bara det håller i sig!!

Nu mat och sen sängen :)

Inga kommentarer: