lördag 20 november 2010

Funderingar

Besatthet, ångest, ilska, förnekelse och skuldkänslor. Livet är som en enda stor bergochdalbana.....fast lixom 2 st på samma gång, så jag är både uppe på toppen och nere i dalen på samma gång.
Just nu uppe på toppen så är det underbart, har en man som är helt underbar, har ett jobb som jag fullständigt superdiggar, kunnat köpa bil igen, skulderna minskar för varje månad, hästen, hunden å kissen lever och mår bra!!

Sen har vi ju dalen....just nu vet jag inte hur jag ska vända och vrida på mig för det blir bara skit hur jag än gör, större delen av gårdagskvällen var jag bara sååå arg, sen kom alla skuldkänslor......å det värsta är ju att det kvittar om jag är arg, ledsen, eller glad för JAG kan inte göra något åt det iallafall.......

2 kommentarer:

Sandra sa...

Låter som fika-dags snart...?
Kram

Marie sa...

japp, fikatajm snarast!!