torsdag 18 november 2010

70 kilos leksak...

...japp, det var vad jag var på jobbet igår, ja jag skulle "städa" inne hos slaktsvinen....Kul att vara en leksak åt de lekfulla grisarna.....de tog tag i allt de kunde få tag i, fickor, hällor, händer, skaften på gumistövlarna....
Haha, jag åkte omkring som en liten vante inne hos dem, men de är rätt snälla....det går knappt att bli arg på dem, de leker ju bara. De är som stora hundar, ja typ 9 st 100 kilos klumpar som vill leka!!
Hur som helst så trivs jag jättebra på jobbet och skrattar ofta för mig själv när jag går inne hos grisarna. Nog att det var härligt att jobba med kor men grisar är för roliga.
Fast det har börjat att bli lite motbjudande att äta griskött nu när man jobbar med dem.....lutar åt mera vegetarisk kost.......

Inga kommentarer: