onsdag 29 september 2010

Funderingar...

....man kan se ett mönster i min blog, få inlägg...har ett jobb, många inlägg, inget jobb alternativt sjukskriven...hur som helst idag blev det flera inlägg.
Jag har funderat över hur det kommer sig att vissa människor väljer att göra de val de gör? Det är ju absolut deras val men man funderar ibland på hur de tänkte....Det finns säkert de som ifrågasätter mina val, helt okej! De flesta val jag gjort har nog varit ganska bra, endel skitbra och jag erkänner....endel val jag gjort har varit urkassa... MEN jag gör inte om de urkassa valen igen utan lär mig av mina misstag......"gör om, gör rätt"
Men jag känner så många som gör om samma misstag gång efter gång.....lär de sig aldrig??!!

1 kommentar:

Mickan sa...

Ibland är det svårt att lära av sina misstag.
sv; Tack så mycket.