onsdag 11 augusti 2010

Besvikelse

Hur många chanser ska en människa få, en människa som egentligen ska finnas där som stöd och stöttning men som mest gör en besviken och ledsen.....för att inte glömma förbannad och frustrerad??!!
Brukar inte skriva dessa typer av inlägg men känner att det är skönt att bara få skriva av sig lite. Jag brukar vara en ganska tolerant person mot min omgivning och vill de flesta väl. Men just nu så håller jag på att koka över.
Just nu gör jag lite efterforskningar hur jag ska kunna hjälpa personen i fråga, för hjälp är något som behövs just nu. Men det ska gudarna veta att det inte är helt lätt, samhället gör mkt för att motarbeta.

Så...frågan lyder: "Hur många chanser ska en människa få??"

Inte helt lätt att svara på, får ta dagarna som de kommer och helt enkelt känna efter när jag fått nog...

3 kommentarer:

Sandra sa...

Visst är det skönt att skriva av sig ibland! Kan inte ens föreställa mig hur du har det just nu, men jag tycker du är jättestark som kämpar på och inte ger upp, själv hade jag nog bett personen flyga och fara för längesen...!!
Tack för idag, vi ses imorrn!
Kramar

Marie sa...

Tack Sandra! Det värmer att du skriver så. Tack för igår dessutom.
Kramar tillbax

Tn sa...

So cute dog.I also have a black dog,he is so cute and clever.haha!!Thanks to share. puma future cat