tisdag 15 september 2009

Väntelista.........

..........Ja alltså ibland vore det enklare att vara ett djur, blir de sjuka åker man till veterinären.....får en tid oftast samma dag, tom inom någon timma......kommer in på utsatt tid, röntgen har ingen väntelista......operation inom två dagar....om inte direkt vid akuta fall.....................

Ja nu vet jag att många kommer att protestera men så går det ju faktiskt till, snabb och väldigt bra vård!! sen kostar det ju oxå men likaväl, man får ofantligt snabb vård.

Själv står jag på en väntelista för att operera min handled, ringde dem idag och hörde om de hade någon susning om när det kunde tänka sig att det kunde bli operation...... fick svaret att senast 13 december...............jamen tack!!

Lätt att planera jobb och liv då....hoppas ju att nån lämnar återbud så jag kan få en tidigare tid........ja det är ofint att hoppas att nån annan får förhinder men nu är jag självisk!!

Hej svejs!!

Inga kommentarer: