fredag 22 maj 2009

Då har jag börjat på mitt nya jobb!!


Så i torsdags så var det min första dag på nya jobbet!! Turistbyrån i Borensberg, vilket toppenjobb!! Bara glada och trevliga människor hela dagarna, det kan ju inte bli bättre, är så glad att jag fick chansen att jobba där!!
Peter kom ju hem i torsdags oxå så det var en toppendag på många sätt!! äntligen så ses vi efter 3 veckor, gud sååå lång tid...men nu är jag glad igen!
Det känns konstigt att han ska åka igen på söndag men det är bara 2 veckor tills han
kommer hem igen!!
Vi hoppas på att han kommer hem helt igen i slutet av Juli men jag tror att han blir borta lite längre än så men det är jag det....
Alizza verkar mkt glad att husse är hemma, de har klippt gräset ihop idag och kastat boll!! Suck, hon är alldelse bolltokig......helt otroligt att en boll kan vara sååå rolig....
Kissen är mindre nöjd då inte Peter vill ha honom i sängen så kissen är något stött!!
Gouache var mkt missnöjd i regnet idag men hon skulle inte stå under träden och få lite skydd utan hon protesterade tyst genom att stå mitt i hagen och bli genomblöt.....men inget ont som inte har något gott med sig......nu fanns det gott om lera att rulla sig i....så nu är hon en vandrande lerhög!! INTE kul!!

( på bilden en torr och nöjd Gouache)

Inga kommentarer: