torsdag 14 maj 2009

2 år av sorg och saknad..


Idag är det 2 år sedan Tormi, min älskade häst fick somna in för att nu springa på de evigt gröna ängarna!! Men det är oxå 2 år av fina minnen jag tänker på, tänk när man satt i rockarden och bara njöt av att vara ett med hästen och naturen, inga problem i hela världen kunde rubba den stunden av ren och skär njutning, eller de fina stunderna när man bara kunde stå och titta på henne i hagen där hon gick och bara hade det helt underbart...

Tormi var på alla sätt en helt perfekt häst! lagom tjock, lagom stor, lagom stoig, lagom pigg, lagom smutsig men för mig var hon bara helt bäst!!

Tänker oxå på de vänner jag träffade genom att äga Tormi, som inte försvann bara för att Tormi försvann!

Tack för att ni finns och för att ni fanns där för oss när det inte fanns någon återvändo!!

Marie

2 kommentarer:

Renee sa...

Vaaa???
Redan två år?
Gud vad tiden går jag minns det som igår när jag satt och läste om Tormi.

Så nu har du en ny sorg gud ja jag lider verkligen med dig.

Sköt om dig kramar Renée

Anna sa...

Hon lever med oss alla i minnet. Precis som du är jag så glad att jag fick lära känna henne, och genom henne både dig och Peter. Ni är underbara!