torsdag 26 februari 2009

1 år äldre

Jaha idag var det dax att fylla ett år äldre, hela 28 år blir man. Dagen började med besök hos sjukgymnast på US i lkpg, efter det en fika på stan med Sofie...supernice!! Tog bussen hem till mor och far för att låna pappsens bil över helgen. Toppen!!
Passade på att handla upp ett presentkort på Gina Tricot idag oxå, det blev två fina tröjor, en rosa å en svart!!
På B-Young så inhandlades det en svart top som jag ska ha imorgon på Scotts å LarsKristers i Motala Folketspark!! Blir ju mest foxtrot då jag knappt kan bugga med min handled!
På kvällen så åkte vi in till Lkpg för att äta födelsedagsmiddag på Kikkobar...............åh så in i h...vete gott det var!! Nu rullar vi fram både Peter och jag, oj oj vilken mat de har!! Nu sitter jag och syr lite på en tröja som gått sönder, bra att ha symaskin!!
Nu ska det nussas kudde!!

1 kommentar:

Anonym sa...

Grattis i Efterskott vännen!

Kraaaam