måndag 9 december 2013

Ännu ett avslut!

Men ett så otroligt skönt avslut!!! I november gjorde jag min sista avbetalning på lånet som jag tog för att starta upp Djurnära. Flera år av betalande på lån har äntligen tagit slut. Vilken lättnad! Kommer bli stor skillnad i plånboken, vilket känns underbart. Att sitta och betala på ngt som inte längre finns har känts så surt, men det har varit en läxa som jag nu är glad att jag förstått och klarat av.
Det finns fortfarande saker jag betalar av på som har med Djurnära att göra men detta avslut känns ändå på ngt sätt som skönast!

Idag fick Gouache nya skor, snösulor och 4 broddar i varje sko, så det ska testköras imorgon :) just nu är det underbart vitt, mjukt och fluffigt ute, stooora flingor dalar ner utanför fönstret och det känns som att julen närmar sig med stormsteg. Några få julklappar kvar att inhandla.

Inga kommentarer: