onsdag 18 april 2012

Hundvakt och inskolning

sitter här vid datorn och njuter av lugnet, har just delat på Eros och Dice som nästan rivit köket med sin lek. Dice ska bo här när Sandra är i Sthlm. Det är så kul att se hur Eros faktiskt tycker att det är kul att leka, han har väl inte varit så förtjust i Dice innan men nu fungerer det riktigt bra. Nu sover farbror Eros tungt här bredvid mig medans Dice ligger i köket och tuggar på tuggben.
Passade också på att ta bort lite tandsten på Eros idag, han ska ju till djursjukhuset på måndag och ta bort en tand som han skadat. Då känns det skönt att han ser fin ut i munnen. Han är såå himla snäll, han ligger helt stilla medans man grejjar i munnen på honom.

Skippar stallet idag då det har kommit ca 20 cm snö sen igår och det snöar än, jag som trodde att våren var på G, tji fick jag ( och alla andra )

Så ska jag på inskolning torsdag och fredag på det som kommer att bli mitt jobb under 8 veckor i sommar, OM jag nu klarar inskolningen förstås :)
Ska bli intressant att få insyn i ett helt annat arbete.

Inga kommentarer: