lördag 22 januari 2011

Alizza hemma igen...

...igår efter jobbet hämtade jag askan efter Alizza hos Distriktsveterinärerna i Borensberg. En fin träurna. Fy så hemskt det är att få tillbaka urnan, tjejjen i luckan grät nog nästan lika mkt som jag....
Det har varit 2 väldigt ledsamma veckor, det är så tomt här hemma, ingen som hälsar välkommen när man kommer hem, ingen som ligger å tittar på film med oss på fredagar och lördagar, ingen som tigger ost vid frukosten...det har blivit så ofantligt tomt här hemma. Hålet i hjärtat är så stort, vår första hund, vår älskade Alizza!!

1 kommentar:

Sandra sa...

Usch för mig, jag råkade skratta till här, kom att tänka på Peter och hans "familjegrav"... :-/
Tycker också det var tomt och tyst hos er, ingen hund som kom rusande när man plingade på dörren. Kan inte ens tänka mig in i hur ni har det :(
KRAM