tisdag 28 april 2009

kanske dax att uppdatera er lite

..Ja nu var det ett tag sedan jag skrev, har inte funnits någon motivation...har inte heller hänt så mkt.. ja jo Peter ska börja jobba i Skellefteå den 4 maj så det blir lite tomt här hemma...Vi ska åka de 100 milen på lördag eller söndag...lagom skoj?!? Men om allt går som jag vill så ska jag passa på att hälsa på Sandra och Oscar i Piteå, det är bara 8 mil dit från Skellefteå och vi ses ju inte direkt ofta så det ska bli superkul!!
Det blir natt-tåget hem på måndag gissar jag, då är jag hemma tisdag morgon.

Idag har jag passat på att bada Alizza, hon var inte så mysig i pälsen...ni vet sådär fet så det känns när man klappar på dem, nu är hon len som en babystjärt och luktar gott, hon ligger på hallmattan och njuter av solen som lyser in genom fönstret...

Inga kommentarer: