måndag 29 december 2008

Nu så...

...nu har vi firat jul i dagarna två, ätit och druckit gott, sovit, vilat, myst och bara tagit hand om varandra!! Det känns både skönt och jobbigt att inte " gå tillbaka " till Djurnära igen, ja nu är jag ju där å hämtar lite post och ser till att det som ska till skroten kommer dit och det som ska sparas kommer dit det ska!
Men jag jobbar ju inte där längre, hm....det har varit många fina år med Djurnära, både som anställd och ägare...ibland tror jag livet var mkt enklare när man var anställd, man gjorde vad man skulle å sen åkte man hem.... som egen tycker jag att hela dagarna ( å vissa nätter ) fylls av arbete, både fysiskt och psykiskt.
Hur som helst så har denna resa varit helt underbar på alla sätt och vis, jag har lärt mig massor, både bra och mindre bra saker men det är ändå kunskap!!
Så till alla som varit med på min resa, TACK!!

Jag har hunnit med att flytta min häst til ett annat stall som ligger 2 minuter från min tomt, helt underbart att kunna gå upp på morgonen och kolla till hur hon har det. Hon verkar trivas i stallet och idag tog vi vår första ridtur ute i skogen på 6 veckor, kan lova att hon var pigg!!

1 kommentar:

Anonym sa...

Jaa resan har varit lång o ibland krokig. Men det är väl det som är tjusningen i det hela! :)
Skönt att hon trivs i nya stallet! Kram på dej! Malin