tisdag 22 april 2008

Sol & bröllopsbestyr

Idag var Peter och jag i stan och tog mått till hans kostym, Peter tidsoptimist trodde att det skulle ta ca 20 minuter men det tog som jag anade nästan 2 timmar. Men det var kul att se Peter i kostym.....han blir SÅ snygg då. Min klänning har kommit nu så jag ska betala det sista på den och äntligen få hem den......men hur den ser ut blir en hemlis!!! nåt ska vara hemligt på bröllopsdagen, eller hur?!?
Har funderat en hel del på min håruppsättning men det största bestyret just nu är att hitta klänningar till mina tärnor........oj oj vad jag inte bestämt mig vad jag vill att de ska ha för klänningar än...!

Nog om bröllop, har haft en helledig dag idag så jag har hunnit med att sysselsätta både hundar och häst, en liten konditionsrunda med Gouache och en lång skogspromenad med hundarna.

1 kommentar:

Anonym sa...

Men vad???
Detta var verkligen en hemlis. Grattis på er båda det var riktigt roligt att läsa.
Kramar från Renée med fam. pussar från Ria