tisdag 26 februari 2008

Influensa och födelsedag

Jaha då är jag inne på min tredje dag med influensan med feber och hosta. Kroppen är helt slut och jag har ingen ork till någonting! Inte speciellt kul att ha en häst och två hundar just nu. Ja hästen får jag hjälp med så det löser sig och hundarna får springa av sig på tomten så det fungerar oxå, det är mest känslan av att inte riktigt räcka till. Det är oxå frustrerande att inte ha butiken under full koll, det är alltid lite strul när jag inte är på jobbet, men tjejerna gör ett bra jobb. Nu ska jag återgå till hostmedicinen och sängen.

Det blev inte mycket till firande av min födelsedag idag, firade i fredags tillsammans med Peters födelsedag. Fick en kram nu på morgonen och en kopp med the. Man blir ju bara ett år äldre!

Inga kommentarer: